Service & onderhoud

Natuurtapijt staat voor kwaliteit, deskundigheid, betrouwbaarheid en ook servicegerichtheid. Service verlenen is een meerwaarde, daarvoor zetten we ons dan ook volledig voor in. Hebt uw vragen, opmerkingen, tips enz. neem dan gerust contact op via [email protected]

Klacht en of opmerking?

Stel u heeft een klacht over het ontvangen en of gestoffeerd tapijt, stuur dan ten alle tijd een email met uw gegevens en daarin zo nauwkeurig mogelijk uw klacht/opmerking. Het liefste ontvangen wij ook een foto van de oorzaak van uw opmerking/klacht per mail. 

Onderhoud van uw tapijt. 

Iedere vloer heeft onderhoud nodig, ook een natuurtapijt. Eén van de voornaamste onderhoudszaken zijn; goed stofzuigen daarvoor hebt u een goede stofzuiger nodig met voldoende zuigkracht, het liefst met een roterende borstel. Stofzuigen adviseren we toch op zijn minst 3-4 per week te doen, zeker als het een gezin met meerdere personen betreft!

Vlekken of andere vochtigheden op uw tapijt?
Maak geen wrijfbewegingen, want dan gaat de vlek zich verder verspreiden. Je kunt deppen met een vochtige (in lauw water gedrenkte) doek. Daarna altijd goed droogmaken met droge katoendoek (deppen) en desnoods droog blazen met een föhn.
Hardnekkige vlekken kunt u proberen te verwijderen met bronwater spa rood en daarna met een katoendoek laten opdrogen en nafohnen!  
Sommige vlekken kunt u ook reinigen met vlekkenspray van James of Tms (let op: hier geven we geen garantie op, het is een tip). 

Showroom gesloten tijdens de vakantie

Geachte klant, 

Bedankt voor uw interesse in Natuur Tapijt, het zijn bijzondere tijden die we met elkaar beleven.
Het corona virus heeft veel veranderd en brengt nog steeds veel beperkingen met zicht mee.
Het was dan wel de drukste periode ooit voor Natuur Tapijt in haar 13 jarige bestaan, waar we uiterraad blij mee zijn! 
We hebben besloten om een aantal dagen verlof te nemen en daarom zijn we wegens vakantie beperkt bereikbaar.
Deze periode duurt van 27-7-2020 t/m 12-8-2020.
Op 13-8-2020 hopen we weer terug te zijn op kantoor/showroom, dan zijn we weer volledige en goed bereikbaar. 

Mail/aanvragen en offerteaanvragen tijdens deze bovenstaande periode worden zo goed als mogelijk snel beantwoord per email.
Voor dringende zaken kunt u bellen naar +31 6 21974407 of emailen naar [email protected] 
Onze stalenservice loopt zo goed al mogelijk gewoon door, de stalen ontvangt u binnen 48 uur, in bijzondere gevallen ontvangt u tijdig en bericht. 

We hopen u na ons verlof zsm weer te ontvangen, bedankt voor uw begrip en tot snel. 

Hartelijk groeten, 

Team van Natuur Tapijt