Klachten

Klachten? Ja, dat moeten en willen we oplossen.

Een klacht wil eigenlijk zeggen dat u als klant niet tevreden bent over het geleverd product of verleende dienst. Ieder klacht die u bij ons meld word onafhankelijk behandeld door onze service afdeling, dat is in samenwerking met de fabrikanten. 

We nemen iedere opmerking over product of dienst die we hebben geleverd serieus.
Er word zsm gestart met een standaard klachtenprocedure zoals; luisteren, begrip en indien nodig excuus maken en uiteindelijk vaststellen of uw klacht/opmerking gegrond is. Ook onderzoeken we ter plaatse de oorzaak van uw klacht/opmerking. 

Daarna komt de serviceman zsm bij u langs om de klacht/opmerking indien gegrond op te lossen. Dit is niet altijd geheel kosteloos door diverse zaken kan het zijn dan we kosten in rekening moeten brengen; verjaring, gebruikers slijtage, te laat melden, externe oorzaken zoals (vocht, brand, vlekken, schilderen, natuurlijke slijtage) enz. De eventuele kosten kunnen we ter plekke berekenen of indien mogelijk voor dat we langskomen. We hebben wel standaard voorrijkosten van € 75,- incl btw per bezoek.  

Heeft u een vraag en of opmerking? stuur ons een email naar: [email protected] 
Gelieve met zo goed mogelijk beschrijving, adresgegevens en foto van het product.

Showroom gesloten tijdens de vakantie

Geachte klant, 

Bedankt voor uw interesse in Natuur Tapijt, het zijn bijzondere tijden die we met elkaar beleven.
Het corona virus heeft veel veranderd en brengt nog steeds veel beperkingen met zicht mee.
Het was dan wel de drukste periode ooit voor Natuur Tapijt in haar 13 jarige bestaan, waar we uiterraad blij mee zijn! 
We hebben besloten om een aantal dagen verlof te nemen en daarom zijn we wegens vakantie beperkt bereikbaar.
Deze periode duurt van 27-7-2020 t/m 12-8-2020.
Op 13-8-2020 hopen we weer terug te zijn op kantoor/showroom, dan zijn we weer volledige en goed bereikbaar. 

Mail/aanvragen en offerteaanvragen tijdens deze bovenstaande periode worden zo goed als mogelijk snel beantwoord per email.
Voor dringende zaken kunt u bellen naar +31 6 21974407 of emailen naar [email protected] 
Onze stalenservice loopt zo goed al mogelijk gewoon door, de stalen ontvangt u binnen 48 uur, in bijzondere gevallen ontvangt u tijdig en bericht. 

We hopen u na ons verlof zsm weer te ontvangen, bedankt voor uw begrip en tot snel. 

Hartelijk groeten, 

Team van Natuur Tapijt