Klachten

Klachten? Ja, dat moeten en willen we oplossen.

Een klacht wil eigenlijk zeggen dat u als klant niet tevreden bent over het geleverd product of verleende dienst. Ieder klacht die u bij ons meld word onafhankelijk behandeld door onze service afdeling, dat is in samenwerking met de fabrikanten. 

We nemen iedere opmerking over product of dienst die we hebben geleverd serieus.
Er word zsm gestart met een standaard klachtenprocedure zoals; luisteren, begrip en indien nodig excuus maken en uiteindelijk vaststellen of uw klacht/opmerking gegrond is. Ook onderzoeken we ter plaatse de oorzaak van uw klacht/opmerking. 

Daarna komt de serviceman zsm bij u langs om de klacht/opmerking indien gegrond op te lossen. Dit is niet altijd geheel kosteloos door diverse zaken kan het zijn dan we kosten in rekening moeten brengen; verjaring, gebruikers slijtage, te laat melden, externe oorzaken zoals (vocht, brand, vlekken, schilderen, natuurlijke slijtage) enz. De eventuele kosten kunnen we ter plekke berekenen of indien mogelijk voor dat we langskomen. We hebben wel standaard voorrijkosten van € 75,- incl btw per bezoek.  

Heeft u een vraag en of opmerking? stuur ons een email naar: [email protected] 
Gelieve met zo goed mogelijk beschrijving, adresgegevens en foto van het product.